|

Vinul rosu in sprijinul siluetei!

Consumul moderat de vin rosu are o influenta benefica asupra organismului uman, mai ales in prevenirea bolilor cardiovasculare. Mai noi, potrivit unui studiu recent publicat, anumite substante din vinul rosu pot combate si acumularile de grasimi din organism, prevenind astfel obezitatea, anunta TorontoSun.com.

Vinul rosu este cea mai complexa bautura din intreaga dieta umana, aceasta caracteristica decurgand din numarul impresionant de antocianine, fenoli sau flavonoli, compusi organici extrasi din pielita strugurilor in timpul procesului de fermentatie.

Insa, dintre sutele de substante organice prezente in vin, resveratrolul a starnit cel mai mare interes in randul comunitatii stiintifice. Cel mai recent studiu de acest tip, realizat in Germania, a aratat ca resveratrolul este benefic si pentru mentinerea siluetei si combaterea obezitatii. Conform echipei de la Universitatea din Ulm, substanta activeaza sirtuina, o gena care activeaza longevitatea si reduce acumularile calorice. De asemenea, in cadrul proiectului s-a mai aratat ca resveratrolul opreste dezvoltarea adipocitelor (celulele grase din tesutul adipos) si capacitatea acestora de a se multiplica.

Numeroasele studii desfasurate pana acum in intreaga lume au confirmat efectele benefice ale resveratrolului asupra organismului uman, aceasta substanta avand, printre altele, si capacitatea de a reduce riscurile de accident vascular, prin inhibarea acumularilor de grasimi la nivel vascular si prin imbunatatirea capacitatii de dilatare ale arterelor. In acelasi timp, a fost demonstrat faptul ca resveratrolul este foarte eficace in combaterea mai multor tipuri de cancer, a unor boli neuro-degenerative si a doua tipuri de diabet.

Mai multe informatii pe www.vinul.ro

Citeste si:

Tags: , , ,

2 Responses for “Vinul rosu in sprijinul siluetei!”

  1. Alice says:

    Despre multele efecte benefice ale vinului rosu stiam, dar chestia cu silueta e ceva nou. Dar sper ca nu trebuie sa bem doar vin, ca sa avem o silueta de vis, si sa renuntam la friptura!

  2. Bucatarescu says:

    Asta e paradoxul dietei mediteraneene: un pahar de vin rosu la mesele principale si fructe de mare, fripturi, ulei de masline…

Leave a Reply