|

Trei Surori in Romania

Compania Fine Goods SRL a creat şi lansat pe piaţa din România un nou brand alimentar – Trei Surori. Produsele comercializate sub umbrela acestei noi mărci au în spate cel mai mare producător de conserve din carne din Polonia, Mispol Agrovita.

Brandul Trei Surori se bazează pe un standard înalt de calitate a produselor şi packaging-ului, dar şi pe un program activ de inovaţii care vin în întâmpinarea nevoilor şi exigenţelor românilor. Noul brand pătrunde pe piaţa de produse din carne din România cu o gamă largă pentru fiecare din categoriile: pateuri, ready meals şi conserve de carne.

„Deşi am intrat pe o piaţă a produselor tradiţionale româneşti, noi ne propunem să aducem un plus de valoare în fiecare segment. Astfel, în cazul fiecărui produs, noi mergem dincolo de reţetele clasice, încercăm să venim cu altceva  decât ceea ce există deja pe piaţă, fie că este vorba de produsul în sine sau de ambalaj. Pe viitor vom introduce noi sortimente, dar vom aborda şi noi categorii precum dressing-uri, seasoning, ready pasta, ready rice şi nu în ultimul rând mâncare vegetală” a declarat  Dan Tasca, General Manager Fine Goods.

Programul activ de inovaţii pe care compania îl are în vedere pentru dezvoltarea brandului Trei Surori, presupune noutăţi atât din punct de vedere sortimental, cât şi al ambalajului. Un produs cu totul nou pentru piaţa românească este untura de casă, cunoscută tuturor românilor, dar care până acum  nu a fost prezentă pe piaţă autohtonă. În cadrul categoriei conserve de carne, sub brandul Trei Surori se comercializează următoarele sortimente: Muşchi de porc, Ciolan de porc, Costiţă afumată şi Porc cu mirodenii. Din gama pateuri, pe langă pateurile de pui şi de porc, se diferenţiază sortimentele cu ardei, cu ciuperci şi cu roşii. În ceea ce priveşte mâncărurile gata preparate, noutatea adusă de brand-ul Trei Surori constă în modalitatea de ambalare – la borcan, nu la conservă.


Citeste si:

Tags: , , , ,

Leave a Reply