|

MILKA SNAX de la Kraft Foods

Kraft Foods România, lider pe piaţa de ciocolată, lansează Milka Snax, un nou segment în categoria de ciocolată, care oferă ocazii de consum noi pentru piaţa din România.

 Noile produse Milka Daim Snax (bucăţi de caramel şi fulgi de porumb crocant cu ciocolată Milka), Milka Crispy Snax (fulgi de porumb crocanţi şi stafide învelite în ciocolată Milka) şi Lila Stars Snax (alune întregi, crocante, acoperite cu ciocolată Milka) îşi propun să satisfacă cele mai diversificate gusturi.

 Milka Snax se adresează persoanelor dinamice cu un stil de viaţă activ, într-o continuă căutare de noutăţi. Datorită ambalajului uşor de folosit şi resigilabil, noile Milka Snax pot fi consumate oriunde: la şcoală, la serviciu, atât în pauze, cât şi atunci când lucrezi sau când călătoreşti singur, cu prietenii sau cu familia.

 “Consumatorii au fost de-a dreptul uimiţi de această categorie de produse de care s-au îndrăgostit de la prima încercare. Cu siguranţă, noile Milka Snax le vor fi alături în fiecare zi”, spune Nicoleta Florescu, Brand Manager, Kraft Foods România.

 În luna octombrie, consumatorii din toată ţara vor avea ocazia să guste noile Milka Snax, fiind întâmpinaţi de promoterii Milka în peste 200 de magazine.

 De asemenea, campania „Milka Snax- Snax-uri irezistibile de ciocolată!” va continua pe TV, reţeaua naţională de panotaj stradal, internet, în cinematografe şi va fi susţinută puternic cu execuţii deosebite în toate magazinele.

 Introducerea acestor noi sortimente vine să consolideze imaginea mărcii, continuând tradiţia gustului, ingredientele unice şi simbolistica “legendei mov”.

 Milka, “cea mai fină tentaţie din Alpi”, este cea mai puternică marcă de ciocolată din Europa, uşor de recunoscut prin ambalajul mov şi simbolul văcuţei. În România, Milka este un simbol al calităţii pentru peste o treime dintre consumatorii de ciocolată. Conform studiilor GfK, peste 90% dintre români cunosc această marcă, aproape 40% dintre consumatori consideră că Milka este cea mai fină ciocolată.

 „De la simboluri globale la favorite locale, mărcile noastre sunt uşor de recunoscut pentru oamenii din întreaga lume. Milka este marca de ciocolată numărul 1 în România, un loc fruntaş câştigat în mintea şi inima consumatorilor români de-a lungul timpului. Inspiraţia noastră vine de la consumatori … le ascultăm dorinţele, învăţăm şi inovăm pentru a crea produse ce se potrivesc stilului lor de viaţă”, completează Nicoleta Florescu.

Kraft Foods produce ciocolata Milka din anul 1901, când compania Suchard, cea care avea să devină mai târziu Kraft Foods, a lansat un sortiment de ciocolată produs printr-o nouă formulă de amestecare a laptelui din Alpi cu boabe de cacao – de unde şi numele Milka (milch şi kakao).

Citeste si:

Tags: , , ,

Leave a Reply