|

Câştigă o BISCameră în stilul tău!

Campanie Kraft Foods România: “Câştigă o BISCameră în stilul tău!” 

 Cei mai îndrăgiţi biscuiţi din portofoliul Kraft Foods îşi premiază consumatorii prin campania “Câştigă o BISCameră în stilul tău!”. Fiecare participant la campanie are posibilitatea de a câştiga o BELVITărie, o TUCotecă, o MILKAmeră sau un DormitOREO! Câştigătorul unuia dintre cele patru mari premii se va întâlni cu un decorator profesionist, căruia îi va împărtăşi dorinţele referitoare la amenajarea camerei alese.

 „Fiecare dintre noi îşi doreşte să aibă un loc al lui care să îl reprezinte, care să îi exprime personalitatea. Într-o lume plină de alegeri, deciziile noastre în calitate de consumatori ne definesc. De aceea, ne-am gândit ca această campanie să vină în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor noştri şi să le ofere, prin intermediul mărcilor de biscuiţi belVita, TUC, Milka şi OREO, posibilitatea să îşi decoreze o cameră potrivit personalităţii lor”, declară Andreea Bogdan, Brand Manager Biscuiţi, Kraft Foods România.

OREO, biscuitul preferat al laptelui, este iubit în întreaga lume şi atrage fani nu doar datorită gustului său delicios, ci şi ritualului său unic „Răsuceşte, gustă crema şi înmoaie în lapte”. Astfel, momentele obişnuite se transformă în momente magice pe care copiii de pretutindeni le împart cu cei dragi. Anul acesta, pe 6 martie, OREO a aniversat 100 de ani.

Biscuiţii special creaţi pentru micul dejun – belVita Start – îţi asigură energia necesară pentru a te menţine în formă întreaga dimineaţă. Fiecare ambalaj individual conţine o porţie de patru biscuiţi delicioşi pentru mic dejun şi au un conţinut bogat în cereale integrale – o sursă de fibre, vitamine şi minerale.

Biscuiţii Milka îmbină gustul delicios al biscuiţilor cu cea mai fină ciocolată Milka şi sunt alegerea ideală pentru pauzele de răsfăţ.

TUC este un snack gustos, crocant, copt şi nu prăjit, care îţi satisface foamea dintre mese, înlocuind-o cu momente unice de relaxare şi plăcere. Biscuiţii săraţi TUC se diferenţiază de snaksurile tradiţionale prin conţinutul bogat de cereale şi prin procesul de coacere, care contribuie la un aport redus de grăsimi.

 Campania “Câştigă o BISCameră în stilul tău!” se desfăşoară în perioada 15 mai – 15 iulie 2012 şi se adresează tuturor iubitorilor de biscuiţi. Valoarea celor patru camere este de 12.000 euro. În afară de aceste premii, fiecare participant poate câştiga cu biscuiţii preferaţi: 310 seturi pentru mic dejun şi biscuiţi belVita, 310 mouse-uri optice împreună cu biscuiţii TUC, 310 seturi de lumânări parfumate şi biscuiţi Milka, precum şi 310 covoraşe pentru copii, alături de biscuiţii OREO.

Mecanismul de participare este simplu: fiecare participant trebuie să trimită codul promoţional de pe pachetele participante de biscuiţi belVita, Milka, Tuc sau OREO prin SMS la 1878 sau să îl înscrie online pe www.biscuitiimei.ro.

Citeste si:

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply