|

BUCATARIA sanatoasa: PESTELE vs. Astenia de primavara

Consumul de pește la conservă combate astenia de primăvară

Astenia de primăvară ne dă bătăi de cap și nu ne lasă să ne bucurăm în voie de zilele frumoase, calde și însorite. Rezervele noastre de energie sunt din ce în ce mai sărace, ne simțim obosiți, lipsiți de vitalitate, nervoși și deprimați. Ce ne facem când organismul nostru pare secat de energie și suntem într-o stare permanentă de letargie?
Există remedii prin care putem să combatem astenia de primăvară! O alimentație sănătoasă ajută organismul să scape de toxine și să funcționeze din nou la parametri optimi.
Trebuie să ne luăm doza zilnică de vitamine și minerale de care corpul a fost privat în timpul iernii prin consumul de fructe și legume proaspete, care redau vitalitatea și pofta de viață ca prin minune! Merele, bananele, portocalele, rodiile sau morcovii fortifică imunitatea și întăresc organismul, așa că nu ar trebui să lipsească de la nicio masă.
Consumul de pește are o importanță majoră, acesta fiind bogat în acizi grași Omega 3, grăsimi extrem de sănătoase care întăresc organismul și combat astenia de primăvară, contracarând efectele oboselii, dar și simptomele de depresie ușoară. Cei tentați să creadă că peştele din conserve (șprot, hering, ton, sardine etc.) nu este la fel de sănătos, este important să afle că răspunsul este exact pe dos. Conservele Eva păstrează toate proprietățile peștelui în stare proaspătă, fiind superioare calitativ produselor supuse la procedeul de îngheţare-dezgheţare în supermarket-uri.
Peștele este o sursă concentrată de energie, deci alimentul perfect pentru a ne recăpăta vitalitatea, așa că ar trebuie să îl consumăm de cel puțin două ori pe săptămână. Mai mult, conține vitamina B, care ajută la refacerea tonusului fizic și psihic. Conservele de ton și de sardine Eva sunt o opțiune excelentă dacă ne dorim să ne recăpătăm energia și dinamismul. Peștele este totodată o bună sursă de proteine, care mențin sănătatea celulelor și a mușchilor, transportând hormonii și vitaminele în organism.
Este foarte important să profităm și de bogăția verdețurilor de primăvară (loboda, ștevia, spanacul sau urzicile), care acționează în beneficiul sănătății, fiind o sursă naturală de vitamina C. De asemeena, nu trebuie să evităm nici condimentele precum busuiocul, măghiranul, leușteanul sau rozmarinul, bogate în vitamine și minerale cu efecte tonice și energizante. Prin conținutul lor, acționează ca un stabilizator psiho emoțional, revigorează psihicul, combat depresia și stresul.
Este recomandat să includem în dieta noastră produsele apicole, mai ales la ieșirea din anotimpul rece. Mierea, propolisul sau lăptișorul de matcă sunt elemente importante in această perioadă, fiind o sursă valoroasă de aminoacizi, vitamine din grupul B, minerale și enzime. Astfel, ne țin departe de răceli, dar înlătură și stările de oboseală cauzate de astenia de primăvară.

Citeste si:

Tags: , , , , ,

Leave a Reply