|

Ce și cum mănâncă CHARLIZE THERON pentru a se menține în formă/ Galerie 33 FOTO minunate

Charlize Theron este una dintre cele mai frumoase femei din lume. Ea își menține silueta făcând balet dar și mâncând echilibrat, chiar dacă uneori nu se privează de micile ei plăceri vinovate: „Am grija să mănânc echilibrat produse sănătoase, dar de șase ori pe zi. Dacă am poftă de un hamburger, decât să mă privez, iau doar un sfert din el”, spune actrița.
Sa arati bine este o conditie de baza la Hollywood, iar foarte multe vedete fac sport fortat, pentru ca „asa trebuie”. Nu si Charlize: „Pentru mine, sportul nu este o corvoada, ci o mare dragoste. Eu si mama urcam pe munte minimum o data pe saptamana, iar daca nu pot sa fac catarari, alerg pe plaja, merg cu bicicleta, iau cursuri de balet sau fac Pilates si Yoga. Sunt adepta exercitiilor in natura si mai putin a celor cu aparate”, a marturisit frumoasa blonda.
Rețete de suflet – Cele mai gustoase bucate gătite în mânăstirile românești
Retete vegetariene cu „gust” de carne;
Alfabetul mâncării sănătoase
Cat despre mancare, Charlize este foarte sincera: „De unde vin eu, mancarea este o placere, iar masa cu cei dragi, un ritual. Asa ca nu o sa auziti despre mine ca ma infometez! Apreciez intotdeauna o friptura de vita bine gatita alaturi de un vin rosu, dar mancarurile mele preferate sunt totusi cele bazate pe peste. Sushi e minunat!”.
Pe pagina sa personala de Instagram, Charlize posteaza poze cu mancare, iar fanii si-au facut deja o idee despre stilul ei alimentar: multe salate delicioase, peste, alimente bio, dar si „micul dejun al campionilor”, cu de toate, cartofi prajiti si, uneori, deserturi apetisante precum creme brulee.
Charlize Theron este faimoasă nu doar pentru aspectul natural al chipului său, cât și pentru formele sale de invidiat. La o înălțime de 1,77 m, actrița de 44 de ani și 55 kg consideră că orice kilogram în plus i-ar da un aspect masiv, și de aceea ea și-a elaborat o dietă echilibrată, care conține toți nutrienții necesari de la calciu până la proteine. În loc să mănânce mult de trei ori pe zi, ea preferă să aibă șase gustări ușoare la intervale exacte de timp. Iată cum și-a repartizat ea cele șase mese zilnice:
La micul dejun, actrița consumă lapte sau produse din lapte, care îi asigură necesarul zilnic de calciu, și fructe, ce conțin minerale și vitamine;
Prima gustare a zilei conține, de obicei, un iaurt simplu sau cu fructe;
Masa de prânz este foarte bogată în proteine. De obicei, ea consumă pește sau carne de pui fiartă și fără piele, alături de o porție consistentă de salată;
Cea de-a doua gustare a zilei are din nou fructe, de data aceasta din categoria celor care conțin antioxidanți;
La cină, actrița preferă mâncărurile pe bază de fibre precum salatele și câteva felii de pâine neagră. Ea evită alimentele pe bază de făină rafinată;
Înainte de culcare, Charlize consumă o porție mică de legume crude.
Actrița se ferește de mâncărurile gen fast-food, de alimentele care conțin ulei, cum ar fi chipsuri sau cartofi prăjiți. Charlize bea multă apă și este o avidă consumatoare de fructe, fapt ce o ajută să-și mențină silueta perfectă. Într-un interviu acordat recent în cadrul show-ului de televiziune găzduit de Chelsea Handler, actrița a mărturisit că dieta fără gluten este o simplă invenție. „Cred că dieta fără gluten este o prostie. Îmi pare rău, dar asta cred. Studiile îmi dau dreptate: dieta fără gluten nu funcționează”, a spus actrița, adăugând că „Tot ce are nevoie o femeie pentru a arăta bine sunt un regim alimentar rațional și mult sport”.
Charlize face gimnastică, yoga, cardio și Pilates. În plus, adoră să danseze pentru a-i conferi corpului un plus de grație. În timp ce exercițiile cardio o ajută să scape de surplusul de grăsime, noua metodă de fitness denumită „kettlebells” (gantere tradiţionale ruseşti) îi pune în mișcare întregul corp. Această metodă foloseşte o greutate numită kettlebell sau girya, fabricată din fontă, care arată exact ca o bilă de bowling, prevăzută cu un mâner la mijloc. Deosebirea dintre kettlebell şi greutatea clasică este că prima îşi are centrul de greutate la mijloc, ceea ce conferă stabilitate, mai multă rezistenţă şi capacitate mai bună de a lucra. Cu ajutorul greutății se lucrează toţi muşchii corpului. Avantajele practicării acestui sport sunt variate: întăreşte articulaţiile, ajută la eliminarea kilogramelor în plus, îmbunătăţeşte performanţele sportive, rezistenţa, mobilitatea.
Puteți comandaCĂRȚI cu aceeași tematică AICI: www.eintegral.ro

- Bucătăria Balkaniei

- Rețete vechi românești reinventate

- Matache Măcelaru. Rețete cu dichis de altădata
Reţete vechi româneşti reinventate

Retete vegetariene cu „gust” de carnePachet cărți Bucătărescu I numai 70 lei – 7 titluri!

1. Matache Măcelaru ‒ Rețete cu dichis de altădată;

2. Reţete vechi româneşti reinventate;

3. Retete vegetariene cu „gust” de carne;

4. Retete la gratar „altfel”;

5. Retete exotice cu peste si fructe de mare „pe gustul românilor”;

6. Rețete de Paște reinterpretate;

7. Alfabetul mâncării sănătoase

Pachet cărți Bucătărescu II numai 70 lei – 7 titluri!

1. Cel mai trăznit manual de gătit pentru copii;

2. Confesiunile unui bucătar fericit;

3. Terapia culinară cu bere;

4. Marea carte a murăturilor;

5. Cartea de bucate de Post;

6. Rețete de suflet – Cele mai gustoase bucate gătite în mânăstirile românești;

7. Pomana porcului și alte secrete ale bucătăriei de Crăciun

Citeste si:

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply