|

DIETA de topmodel: GIGI HADID / Galerie 30 FOTO fit

Gigi Hadid a făcut mult sport de când se ştie şi asta înseamnă că nu are nevoie să facă prea mult efort pentru rolul de „înger” Victoria’s Secret. Modelul urmează un stil de viaţă sănătos, dar… nu îşi refuză un burger din când în când! Gigi a dezvăluit că în zilele în care “trişează” apelează masiv la sucurile de lămâie, ca să ardă mai ușor caloriile în plus.
Alfabetul mâncării sănătoase
Rețete de suflet – Cele mai gustoase bucate gătite în mânăstirile românești
Retete vegetariene cu „gust” de carne
Vedeta de 1,79 metri și 57 kg (89-63-89!) înainte să își înceapă cariera de model a jucat volei și a practicat echitație. Acum, este îndrăgostită de box. „Când m-am mutat în New York, mă plictisea foarte tare să merg la sală și să alerg pe bandă. Aveam nevoie de ceva diferit și așa am descoperit boxul, iar acum este sportul pe care îl practic în mod frecvent”, a spus Gigi.
doră să gătească și nu se teme de carbohidrați.
Într-un interviu acordat publicației SELF, Gigi a mărturisit ce face pentru a se menține în formă și ce alimente nu îi lipsesc niciodată din frigider.
„Am mereu în frigider apă Evian, sucuri acidulate, fresh de portocale și limonadă. În plus, am gustările mele preferate: salam, chips-uri, hummus, morcovi și fructe”, spune Gigi. Atunci când călătorește, modelul mărturisește că adoră coșurile cu pâine proaspătă, iar atunci când este acasă trebuie să aibă mereu în frigider „lapte, pâine și ouă”. „Îmi place să fac lucrurile simple, care mă fac fericită, iar gătitul este unul dintre ele. Încerc să gătesc tot timpul lucruri diferite. Îmi plac provocările”, spune Gigi Hadid.
Modelul de origine arabă are grijă, în cea mai mare parte a timpului, de ce mănâncă, dar nu mereu. „Prefer să urmez un regim mai dur timp de o lună, cu hrană sănătoasă şi cu ore zilnice de box, căci motto-ul meu este: «Mănâncă ce trebuie pentru a rămâne suplu, răsfaţă-te cu un burger pentru a nu înnebuni!».“
„Mai degrabă aleg să ţin programul de detoxifiere Master Cleanse timp de zece zile decât să mănânc doar salate timp de şase luni.“
Într-un interviu, modelul a șocat: „Mănânc foarte mulți carbohidrați”! Să vedem dacă este adevărat:
Mic dejun: un suc de portocale, o felie de pâine prăjită, o cafea și două ouă (poșate sau fierte). Uneori, adaugă două felii de șuncă slabă și puțină salată, apoi bea un smoothie.
Gustare: căpșuni sau fructe roșii sau un smoothie verde (adică un smoothie pe bază de legume, lapte sau apă vegetală și puțin avocado) sau apă de nucă de cocos.
Prânz: salata cu puțin ulei de măsline. Salata sa preferată este formata dinfrunze de lăptucă, fulgi de parmezan, bucăți de carne rumenită și boabe de rodie. Mănâncă această salată majoritatea zilelor.
Gustare: morcovi și hummus
Cina: sashimi, puțin sushi sau o friptură cu salată.
Și toată ziua: cafea, cafea, cafea, cafea.
O zi pe săptămână mănâncă un hamburger. Uneori pizza. Uneori o înghețată sau pâine și nutella. Rareori, un hot dog.

Puteți comandaCĂRȚI cu aceeași tematică AICI: www.eintegral.ro

- Bucătăria Balkaniei

- Rețete vechi românești reinventate

- Matache Măcelaru. Rețete cu dichis de altădata
Reţete vechi româneşti reinventate

Retete vegetariene cu „gust” de carnePachet cărți Bucătărescu I numai 70 lei – 7 titluri!

1. Matache Măcelaru ‒ Rețete cu dichis de altădată;

2. Reţete vechi româneşti reinventate;

3. Retete vegetariene cu „gust” de carne;

4. Retete la gratar „altfel”;

5. Retete exotice cu peste si fructe de mare „pe gustul românilor”;

6. Rețete de Paște reinterpretate;

7. Alfabetul mâncării sănătoase

Pachet cărți Bucătărescu II numai 70 lei – 7 titluri!

1. Cel mai trăznit manual de gătit pentru copii;

2. Confesiunile unui bucătar fericit;

3. Terapia culinară cu bere;

4. Marea carte a murăturilor;

5. Cartea de bucate de Post;

6. Rețete de suflet – Cele mai gustoase bucate gătite în mânăstirile românești;

7. Pomana porcului și alte secrete ale bucătăriei de Crăciun

Citeste si:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply