|

JENNIFER ANISTON, dieta care o face, la 50 de ani, sa arate la fel ca in FRIENDS – Galerie 33 FOTO cu o silueta impecabila

Are 50 de ani, însă arată absolut impecabil. Probabil că mereu te-ai întrebat cum reușește Jennifer Aniston să își păstreze aceeași siluetă pe care o avea acum 20 de ani în serialul “Friends”. Vei fi surprinsă să afli că nu urmează o dietă strictă, că nu se înfometează, ci din contra, din când în când își dă voie să mănânce și o porție de paste. Filosofia generală pe care Jennifer o aplică în ceea ce privește alimentația este foarte simplă și se rezumă la echilibru, la a mânca cât mai multe fructe și legume organice, a consuma cât mai puțin zahăr cu putință, a bea cantități mari de apă și de a dormi suficient, scrie Elle.

Alfabetul mâncării sănătoase
Rețete de suflet – Cele mai gustoase bucate gătite în mânăstirile românești
Micul dejun. Primul lucru pe care vedeta îl consumă dimineața este un pahar de apă caldă cu lămâie. Beneficiile acestui truc sunt multiple: te ajută să scapi de retenția de apă din organism, îți detoxifică organismul și îți pune metabolismul în funcțiune. Acesta este urmat apoi fie de un shake, fie de avocado și ouă, alimente bogate în proteine și nutrienți. Varianta pentru care optează Jennifer cuprinde o felie de pâine, un ou poșat asezonat cu diverse ierburi, câteva felii de roșii și avocado.
În ceea ce privește smoothie-urile, un lucru esențial pe care nu îl omite niciodată să îl adauge îl reprezintă diverși antioxidanți precum: pudra maca sau pudra proteică vegană. Pe lângă acestea, smoothie-ul mai conține banane, migdale, cireșe, cacao și lapte de migdale.
Prânzul și cina.
Aniston este o fană a salatelor, iar de cele mai multe ori acestea alcătuiesc meniul principal. Salata perfectă pentru ea conține bulgur, castraveți, pătrunjel, mentă, ceapă roșie, năut, brânză feta și fistic. De asemenea, este mereu atentă să nu îi lipsească din frigider legume bio sau ouă fierte.
La capitolul gustări, strugurii congelați sunt favoriții vedetei, aceștia fiind o idee excelentă mai ales pe timpul verii. Pe lângă struguri, câteva felii de brânză sau un bol de supă sunt unele dintre alimentele consumate între mesele principale.

Puteți comandaCĂRȚI cu aceeași tematică AICI: www.eintegral.ro

- Bucătăria Balkaniei

- Rețete vechi românești reinventate

- Matache Măcelaru. Rețete cu dichis de altădata
Reţete vechi româneşti reinventate

Retete vegetariene cu „gust” de carnePachet cărți Bucătărescu I numai 70 lei – 7 titluri!

1. Matache Măcelaru ‒ Rețete cu dichis de altădată;

2. Reţete vechi româneşti reinventate;

3. Retete vegetariene cu „gust” de carne;

4. Retete la gratar „altfel”;

5. Retete exotice cu peste si fructe de mare „pe gustul românilor”;

6. Rețete de Paște reinterpretate;

7. Alfabetul mâncării sănătoase

Din când în când, Aniston își dă voie să mănânce și lucruri mai puțin sănătoase și cu un aport caloric mai ridicat. Mâncarea mexicană este preferata ei și declară că nu poate rezista în fața unei tortilla sau a sosului salsa. Nici pastele nu lipsesec din meniul său, însă tradiționalele carbonara se regăsesc într-o variană mai ușoară, Jennifer înlocuind șunca tradițională cu șuncă de curcan, renunțând la ulei, unt sau alte sosuri și folosind doar apa în care au fiert pastele.
Un alt fel de mâncare căruia nu îi poate rezista este lasagna, însă Rachel din Friends o preferă pe cea vegetariană folosind dovlecel, vânătă și brânză. La categoria alimentelor pe care nu le vei găsi niciodată în frigiderul său, sfecla și caviarul sunt cap de listă.

Pachet cărți Bucătărescu II numai 70 lei – 7 titluri!

1. Cel mai trăznit manual de gătit pentru copii;

2. Confesiunile unui bucătar fericit;

3. Terapia culinară cu bere;

4. Marea carte a murăturilor;

5. Cartea de bucate de Post;

6. Rețete de suflet – Cele mai gustoase bucate gătite în mânăstirile românești;

7. Pomana porcului și alte secrete ale bucătăriei de Crăciun

Potrivit Health.com, Jennifer Aniston se antrenează în fiecare zi, cel puţin o oră, iar în zilele de duminică preferă să ia o pauză şi să se relaxeze. Antrenorul personal al actriţei a dezvăluit câteva dintre exerciţiile pe care le face. De exemplu, pentru picioare, face fandări în spate cu ajutorul unui disc, cât pentru partea de sus a corpului, Danielle Lagree, antrenorul vedetei, susţine că doloseşte o bandă de rezistenţă pentru a face extensii deasupra capului şi presă pe piept. „În general, fac cardio: 15 minute bicicletă, alerg 15 minute pe bandă şi alte 15 minute pe bicicletă eliptică”, povesteşte Jennifer Aniston.

Citeste si:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply