|

Noile sortimente EVA si VEGETA

Podravka trece la distribuție directă în IKA

Podravka este prezentă pe piața din România de 20 ani și are în portofoliu branduri precum Vegeta și Eva. După un parteneriat de 7 ani cu Whiteland, Podravka d.d. trece la distribuție directă în marile lanțuri de magazine prezente pe piața locală. În ceea ce privește canalul independent de retail, compania Podravka rămâne în parteneriat cu distribuitorul Whiteland.
Anul trecut, Vegeta și-a extins portofoliul cu noi sortimente: Vegeta Natur Legume (75g, 150g & 300g), Vegeta Natur Gust de Găină (100g) și Vegeta Natur Condimente – pui, porc, miel, peste, grill etc. (20g și doze între 40-60g) și o gamă de cuburi: Vegeta Cub Găină, Vegeta Cub Legume și Vegeta Cub Vită 60g & 120g, iar la începutul acestui an, un nou SKU – Vegeta Cub Gulaș 60g (un total 7 SKU’s în categoria cuburi deshidratate).
În luna Mai 2019, în cadrul celei de-a 10-a ediții a Galei “Votat Produsul Anului® Consumatorii premiază inovația”, gama Vegeta NATUR a fost desemnată căștigătoare în categoria Baze pentru mâncare. Vegeta Natur este o inovație în categoria bazelor pentru mâncare (legume și găină), fiind garanția gustului de înaltă calitate și a ofertei de multiple beneficii: ingrediente naturale, fără gluten, conservanți și coloranți, fără extract de drojdie, fără monoglutamat și potențiatori de arome.
EVA este un brand de conserve de peşte care oferă o gamă de produse de cea mai înaltă calitate, peștele fiind pescuit din Marea Adriatică și Marea Mediterană.
Salatele de ton Eva sunt “new entry” în portofoliul companiei și conțin ton atent selecționat, acompaniat de suculența legumelor, aducând astfel cea mai bună aromă în bucătărie. Ele se regăsesc în 6 tipuri premium cu gramaj de 160 grame: Salată de ton Mediteraneană, Dalmată, Mexicană, cu Cuș Cuș, cu Orez sălbatic și cu Quinoa roșie.
„Pentru acest an, compania Podravka și-a propus menținerea businessului la același nivel cu 2019, dar avem în plan și extinderea prezenței noastre în regiuni cu creștere semnificativă. Inovarea și furnizarea rapidă a produselor în piață sunt elemente-cheie ale strategiei noastre. În același timp, continuăm să investim în știință și tehnologie de ultimă generație pentru a întâmpina așteptările în creștere ale consumatorilor, cu noi oferte și produse. Inovațiile ne ajută, de asemenea, să oferim variante premium ale produselor noastre.”

Citeste si:

Tags: , , , , ,

Leave a Reply