|

Secretele dietei lui TAYLOR SWIFT / Galerie 45 FOTO uimitoare

Taylor Swift este una dintre cele mai frumoase vedete ale ultimilor ani. Cântăreața care a împlinit recent 30 de ani are o siluetă de invidiat (are 55 kg la 1,78 metri înălțime), pe care și-o menține cu ajutorul câtorva obiceiuri culinare deloc spectaculoase, conform Eva.ro.
În primul rând, blonda are o dietă echilibrată. Taylor alege salatele, sandvișurile sănătoase și iaurtul în timpul săptămânii. În weekend se răsfață cu unele dintre alimentele sale preferate, care includ deserturi și brânzeturi. Ea își începe ziua cu un pahar de suc de portocale, pe care îl bea n fiecare dimineață, la micul dejun. O ajută fantastic metabolismul fiindcă sucul conține mult zahăr, raportul dintre zahăr și nutrienți fiind unul ridicat, ceea înseamnă că există multe calorii pentru destul de puține substanțe nutritive. Dacă nu ești Taylor Swift poți alege să mănânci o portocală întreagă, astfel încât să nu ratezi fibrele, care se pierd în timpul procesului de transformare în suc.
Un alt aliment fără care nu poate trăi Swift este hummusul. Aceasta a declarat că acest aliment care conține fibre și proteine este mereu prezent în frigiderul său. Este o alegere excelentă. Este bogat în proteine și conține și vitamine și minerale, precum mangan, folați, magneziu și fier.
Dacă, însă, nu ești atentă, pofta pentru hummus poate aduce multe calorii în plus. Pentru a evita acest lucru, poți alege morcovi, felii de ardei gras sau țelină în loc de biscuți, pâine și chipsuri.
Multe dintre dulciurile pe care le mănâncă Taylor sunt făcute în casă. Își prepară pâine de dovleac, prăjituri cu ghimbir și melasă și ciocolată caldă. Swift a declarat că are mereu în casă aluat de prăjituri și batoane de scorțișoară, doar în cazul în care nu există produse proaspete coapte la îndemână atunci când apare pofta de dulciuri.
Cântăreața americană a folosit semințele de chia pentru a slăbi. Acestea au reputația de a fi unul dintre cele mai sănătoase alimente de pe planetă.
Conțin o varietate mare de nutrienți, fără a conține și multe calorii. Au un conținut bogat de fibre, proteine, grăsimi sănătoase, calciu, mangan, magneziu și fosfor și conțin numai 107 calorii la porția de 2 linguri. Poți să le presari de asemenea peste iaurt, fulgi de ovăz, înghețată și chiar peste orez și legume.
Blondei îi place să prepare burgeri, pui la grătar cu diferite sosuri marinate, fasole verde, morcovi și broccoli. Iar pasiunea lui Swift pentru ierburi și mirodenii reprezintă o modalitate redusă caloric de a da gust mâncării. Ea este și un fan declarat al cafelei. Cafeaua oferă un plus de energie, însă face mai mult decât atât. Băutura aceasta aromată se pare că poate reduce riscul de diabet și al bolii Alzheimer. Însă cafeaua cu arome și îndulcită tinde să aibă nenumărate calorii și zahăr.
În fine, pe lângă faptul că Swift bea apă în mod regulat în timpul zilei, bea și multă. Aceasta a declarat că bea în jur de 10 sticle de 0,5 litri de apă pe zi…
Vă pot ajuta și rețetele din aceste cărți:
Alfabetul mâncării sănătoase

Retete vegetariene cu „gust” de carne

Retete la gratar „altfel”

Retete exotice cu peste si fructe de mare „pe gustul românilor”

Citeste si:

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply