|

Dieta CLAUDIA SCHIFFER – cum scapa de kilogramele in plus la 50 de ani/ Galerie 50 FOTO uluitoare

„Nu sunt una dintre acele femei care pot să mănânce orice îşi doreşte”, a recunoscut, cu sinceritate, Claudia Schiffer (1,80 metri/60kg)

. Un sacrificiu care merită cu vârf şi îndesat, când vezi cum arată la 50 de ani vedeta care a adoptat periodic acest meniu zilnic:
Mic dejun: un bol cu fructe amestecate cu o lingură de cereale, iaurt fără zahăr şi ceai verde.
Prânz: o supă cu puţină carne slabă, legume la aburi sau o salată de crudităţi cu ulei de măsline.
Cină: o farfurie de tocană de legume preparată din: conopidă, ardei, morcovi, o lingură de mazăre, ceapă, ţelină şi pătrunjel. Pentru sos este nevoie de: o lingură de ulei de măsline, 3-5 linguri de suc de roşii, o lingură de suc de lămâie.
Eficienţa acestui regim a fost dovedită: când vrea, Claudia slăbeşte două kilograme în trei-patru zile.
Alfabetul mâncării sănătoase
Retete vegetariene cu „gust” de carne
Aceasta dieta te ajuta sa slabesti 3 kg, are un numar scazut de calorii (de numai 1200 kcal pe zi), nu este severa, nu presupune sa te infometezi, ci doar sa respecti un anumit regim alimentar bazat pe fructe, legume, cereale, iaurt si carne de pui – componente nutritive echilibrate astfel incat prejudiciul asupra sanatatii sa fie zero. Nu se bea alcool, nu se consuma zahar, cafea, sare in exces, sunt contraindicate dulciurile, grasimile, condimentele si bauturile carbogazoase. Pentru sete se bea apa minerala plata cat se doreste si sucuri naturale proaspete din fructe. Singura problema in legatura cu aceasta dieta este ca presupune sa respecti aceleasi meniuri timp de 5 zile si astfel risti sa ajungi sa te plictisesti.

Dieta Claudia Schiffer pentru 5 zile – detaliată:
Mic dejun: un bol cu fructe taiate in bucatele si fructe de padure, la alegere, din care trebuie excluse smochinele, bananele si strugurii. Aceste fructe se amesteca cu o lingura mare de seminte germinate de grau si 150 g iaurt natural cu continut redus de grasimi.
Gustarea de la ora 10: un pahar de 100-150 ml suc de fructe proaspete sau 150 g iaurt natural cu continut redus de grasimi.
Prânz: o portie de 250 g legume fierte (se pune conopida, morcovi, ardei gras, ceapa, mazare, fasole pastai, patrunjel si telina) asezonate cu sos realizat din putin ulei de masline (cam o lingura), 120 g lapte batut si o lingura de zeama de lamaie.
Gustarea de la ora 16: 120 g carnea fiarta de pui (de preferta piept de pui fara pielita) cu o felie de paine prajita.
Cina: 80 g orez fiert sub forma de pilaf amestecat cu 100 g fructe de orice fel (mai ales mere) si fructe de padure.

Citeste si:

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply