|

Liviu Balint (Masterchef), brand ambasadorul Podravka România

Liviu Balint, unul dintre cei 2 finaliști ai editiei a 5-a Masterchef, a semnat un contract prin care este desemnat brand ambasadorul companiei croate Podravka. Este probabil primul concurent Masterchef care a făcut acest pas important ȋn carieră, iar faptul că a fost ales de brandurile Vegeta (bază pentru mâncăruri) şi Eva (conserve peşte) să le reprezinte, i se datorează atât talentului culinar, cât şi charismei.

“Suntem siguri că tânărul chef va reprezenta foarte bine noul concept „Gătește Liber” pe care ne dorim să îl promovăm. Ne place mâncarea cu gust și prezentarea de nota zece, dar apreciem totodată creativitatea și inovația, iar Liviu este persoana cea mai potrivită care să ne susțină ideile.” (Cristina Ghiurluc, Marketing Director Podravka România)
“Sunt un nonconformist, îmi place să mă joc cu rețetele și să-mi folosesc imaginația, iar semnătura mea este pasiunea pentru mâncare si dragostea ȋn bucate. Ca bucătar apreciez importanța ingredientelor de calitate, iar Eva și Vegeta sunt două dintre brand-urile mele preferate. Mă regăsesc în valorile pe care le promovează şi până și mustața mea este compatibilă cu imaginea brandului!”  (Chef Liviu Balint)
“Asocierea cu Liviu Balint – top of mind ȋn brainstorming-urile agenției – este unul dintre ingredientele succesului Podravka Romania care va duce imaginea companiei şi a brandurilor sale la un alt nivel. Personalitatea lui Liviu se mulează perfect pe valorile Podravka, iar profesionalismul și carisma lui ne-au determinat să îl propunem drept brand ambasador. Avem încredere că va fi o colaborare de succes și suntem nerăbdători să demarăm împreună seria de proiecte îndrăznețe planificate ȋn acest an!” (Mihaela Petrovan, Director General More Than Pub)
Istoria companiei Podravka începe în anul 1934, când frații Wolf au pus bazele primului atelier de procesare a fructelor într-un mic orășel din Croația, Koprivnica. Ceea ce au început ei, de-a lungul timpului s-a dezvoltat într-una dintre cele mai mari firme din industria alimentară a Europei Centrale și de Est. Astăzi grupul Podravka are peste 6000 angajați și este cunoscut în peste 40 de țări de pe 5 continente ale lumii. Vegeta, adaosul universal pentru mâncare, este cea mai cunoscută marcă a companiei Podravka, fiind denumită și „cea mai bună creație croată”.

Citeste si:

Tags: , , , ,

Leave a Reply